loading...
هم چلسی هم منچستر!
Hadi بازدید : 34 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)





رامیرز خوشبین است که چلسی میتواند به مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند حتی با وجود اینکه دیدار رفت در مرحله 1/8 را 3-1 از ناپولی شکست خورده است.

بیش از دو هفته از دیدار چلسی مقابل ناپولی میگذرد و چلسی موفق شد در بازی رفت به وسیله خوان ماتا یک گل به ثمر برساند و این یعنی تنها 2 گل برای صعود به مرحله بعد نیاز دارد.

هافبک برزیلی به بازی های گذشته ای که چلسی مقابل تیم های قدرتمند در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته است اشاره میکند به خصوص پیروزی 3-0 برابر والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، جایی که چلسی برای صعود به شدت به این پیروزی نیاز داشت. رامیرز همچنین معتقد است که پیروزی های اخیر چلسی باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس او شده است.

او در گفتگو با هفته نامه رسمی چلسی گفت: ما فرصت هایی داشتیم تا در ناپل گل میزنیم و دیگر همچین فرصتی پیش نخواهد آمد.

اما من فکر میکنم که اگر ما خوب بازی کنیم شانس بیشتری داریم تا در خانه گل های زیادی بزنیم - به خصوص اینکه ما حمایت هوادارانمان را دارا هستیم.

من فکر میکنم که ما به ماه دسامبر برگردیم(منظور انجام دادن بازی های خوب آن ماه است) جایی که ما با برخی بازی های عالی مقابل نیوکاسل - والنسیا و منچسترسیتی به پیروزی رسیدیم.

من فکر نمیکنم که زدن دو گل کار سختی باشد یا شاید حتی گلهای بیشتری در خانه زدیم. به طوری که این موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس من میشود و ما از این طریق میتوانیم به مرحله بعدی رویم.

والتر مازاری سرمربی ناپولی مدعی است که چلسی روز چهارشنبه تهدید جدی ای برای تیمش نخواهد بود.

اما خشم خود را در خوردن دو گل در لحظات پایانی بازی جمعه مقابل کالیاری در سری آ نشان داد، البته ناپولی در پایان آن مسابقه را 6-3 پیروز شد.

او به خبرنگاران گفت: من عصبانی شدم، با وجود این که ما این نتیجه را کسب کردیم اما نباید در لحظات پایانی دو گل میخوردیم.

ما نمیتوانیم آرامش خود را برای حتی یک ثانیه حفظ کنیم، زیرا ما راه را واگذار کردیم.


من از بابت چلسی نگران نیستم، اما این واقعیتی است که ما میتوانیم چنین اشتباهات دفاعی را مقابل چلسی هم انجام دهیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 556
  • بازی چلسی

    بازی بعدی چلسی


    http://www.chelseafc.com/namedImage/13061/13206.png


    napoli

    UEFA CHampions Leage

    Stamford Brige

    چهارشنبه 24 اسفند

    23:15 به وقت ایران


    بازی بعدی منچستر


    بازی بعدی منچستر





    West Brom

    Premier League

    Old Trafford


    يکشنبه 21 اسفند

    17:30 به وقت تهران